O B S Mandag den 20. april 2020 kl. 19 i Aars Kirke. O B S

Mal’d’Estro

Extra koncert i anledning af Aars Bys 150 års jubilæum

”Et møde mellem klassisk og jazz – fra de sydlige himmelstrøg”

Aars Rotary Klub arrangerer sammen med Vesthimmerlands Musikforening denne koncert i Aars Kirke. Oplev den italienske trio Mal’d’Estro

Trioen, der består af Claudio Massola, (klarinet og fløjte), e Bruno Giordano (klarinet og saxofon) og Alessandro Delfino (klaver), har en fælles musikalsk løbebane med et solidt fundament og baggrund i den klassiske musik.

De beskæftiger sig nu med forskellige genrer fra swing til Jazz men også folkemusik. Sammen har de dannet trioen ”Mal d’Estro”, som har opnået stor succes både hos publikum og kritikere i Italien og i udlandet med deres varierede koncertprogrammer, hvor der ikke eksisterer nogen barriere mellem genrene. Karakteristisk for gruppen er deres evne til at spille på flere instrumenter og benytte sig af flere forskellige kulturelle musikalske udtryk. Kernen i deres optræden er forskellige stilarter og forskellige historiske stilperioder, der både er berigende, overraskende og underholdende for publikum. Trioen har til daglig base i Noli ved den italienske blomster-riviera i Ligurien i Italien. (Et eventuelt overskud fra aftenen vil gå til Rotarys humanitære indsatser).

Vesthimmerlands Musikforening bidrager til honoraret ved en kommende koncert arrangeret af Aars Rotary Klub. Derfor vil alle medlemmer af Vesthimmerlands Musikforening, der møder op med medlemskortet få gratis adgang.

Sæt derfor allerede nu X i kalenderen mandag 20. april kl.19 - 21. Billetpris for ikke-medlemmer bliver 100 kr, så tag meget gerne venner/bekendte med. - Det er jo billigt for en spændende koncert.

Billetsalget vil være åbent forud for forestillingen (ved indgangen).

Prisen for billetter er kr. 100.